[verwijderd] Blue ik zag dat hij van dezelfde makers is als the good place, dus dat is sowieso al een goed teken!
[verwijderd] [verwijderd] ik ga straks met de meiden de pilot kijken! Hooyo-shimbir ja ik zag het ook! Bij mij staat er bij dat hij nieuw is π€ Wel fijn hoor, leuke serie.
[verwijderd] [verwijderd] 5 pas, dus je moet even zo'n 95 afleveringen door voordat hij verschijnt π Is het wel waard hoor π
June [verwijderd] Jij vindt er niks aan. Maar ik ben fan π toch lief dat je enthousiast kan reageren π Ik hoop nog steeds dat charmed snel op Netflix komt.
Blue June volgens mij zelfs 8! Er zijn ook 8 boeken van dacht ik, en volgens mij willen ze elk Bridgerton kind een seizoen volgen oid.
[verwijderd] June ik wil het nog steeds wel een kans geven hoor, maar ben vooral blij voor jou. Super leuk toch om te winnen?
June [verwijderd] moet je doen hoor. Ik bedoel Sam Heughan, in kilt. Meer hoef ik niet te zeggen toch. π
June Blue het 2de seizoen is door Netflix bevestigd. Over de andere 6 heb ik alleen speculaties gehoord.
Cactusje Blue Ik las deze week dat de actrice die daphne speelt zoiets zei ja, volgende seizoen een andere bridgerton in de hoofdrol.
[verwijderd] June ja ik was er aan begonnen maar concentratie is weer eens slecht π Misschien over een tijdje!