[verwijderd] Gisteren Dash en Lily met de kinderen afgekeken, zo'n lieve serie. En geweldige soundtrack! Vandaag met ze begonnen aan The Good Place, eerste indruk is positief!
Louelle81 The Grinch, is die al genoemd? Leuke familiefilm, al 10x gezien want dochter vind hem heel leuk!
Nescio Marshmallow die is echt ontzettend leuk đ Grappige taal trouwens, Noors. Eerst nooit gedacht dat Go/Gu Jul fijne kerst betekent đ
June Marshmallow Ik ook! Wat een leuk einde! đ Ergens hoopte ik nog op de leuke barman van seizoen 1 want die was ook zo lief voor haar.
[verwijderd] Miss you already. Echt een super mooie meiden-film, fijn verhaal, en ik heb altijd al een zwak voor Drew Barrymore gehad. Aanrader!
[verwijderd] Marshmallow ja ik kende haar niet, maar zij is inderdaad ook steengoed! Weet trouwens niet of die nog op Netflix staat... en het gaat over kanker, kan wellicht een trigger zijn voor sommigen
Sneeuwvlokjes Voor degene die amazon prime hebben kan ik de film "greenland" enorm aanraden. De wereld dreigt te vergaan door een allesvernietigende komeet. Een gezin probeert zichzelf veilig te stellen door, in een race tegen de klok, onder te kunnen duiken in een bunker.