[verwijderd] Dus toch! Ik wil best luisteren naar jullie waarschuwingen, maar ik ben echt te nieuwsgierig π
Lumihiutale Even een vraag over Disney+. Ik kijk via het account van mijn zusje,zij kan Toy Story 1 wel in het Nederlands kijken maar ik niet. Wie weet hoe dat kan? Dit is overigens alleen bij Toy Story zo,andere (teken) films kan ik wel in het Nederlands kijken.
[verwijderd] Aanrader als je van light WatchIng feelgood series houdt: Ted Lasso π op Apple tv Gaat over een super positieve (echt, ik ben jaloers op zijn positive vibes) american football coach die een Engelse voetbal club komt coachen. en we zijn op dit moment bezig met Mozart in thΓ© jungle. Heerlijk een serie over klassieke muziek π maar die wel hip en fun is! Staat op Amazon prime π
[verwijderd] The big bang theory, How I met your mother en Gossip Girl worden eind deze maand verwijderd. Ik vind het vooralsnog geen goede ruil voor Dawsons Creek π₯
[verwijderd] Hooyo-shimbir ja mijn ook! En wilde net aan himym gaan beginnen met de kinderen, en die hebben gossip girl ook nog niet gezien π₯
Marshmallow Net de eerste 2 afleveringen van ΓΌber weihnachten gekeken. Zijn helaas maar 3 afleveringen. Zag dat er vanaf 18 december en nieuw seizoen is van Hjem en Jul is. Leuk, echt zo'n kerst serie is dat! Ben alweer bij seizoen 7 van friends π
Marshmallow Sneeuwvlokjes ja kijk ik ook weer opnieuw ben na een jaar toch echt vergeten hoe het eerste seizoen eindigde.
Hopsatee Sneeuwvlokjes Ik was vorig jaar begonnen en toen weer vergeten (door jouw tip haha) maar nu kijk ik weer hoor!!