[verwijderd] [verwijderd] Eh, ik zie Drazic er helemaal niet bij staan. Of komen Γ‘lle seizoenen er op?
Kipsate [verwijderd] ohhh Drazic, wat was ik verliefd. Ik had hele toekomstplannen uitgestippeld π₯°
[verwijderd] [verwijderd] ja allemaal!! @Kipsate ik ook, heel mijn agenda volgeplakt met zijn foto's π
[verwijderd] Puzzelstukje gewoon op Netflix! Puzzelstukje hij heeft een paar jaar geleden een ongeluk gehad en de helft van zijn hoofd bestaat uit metalen platen las ik.. verklaard het misschien π
Puzzelstukje Oh my god! dit is drazic nu... freaky! Wat een kop man. Die wil ik niet in t donker tegenkomen...
Cactusje [verwijderd] Ik ken hem niet maar aan de hand van de foto dacht ik al dat er waarschijnlijk platen in zijn hoofd zaten.
Puzzelstukje [verwijderd] aaah netflix! Ben wel benieuwd dan! Toch eentje kijken wanneer het kan. Mmm misschien verklaart dat t wel. Maar dan nog, zijn uitstraling... de blik in zijn ogen...
[verwijderd] Puzzelstukje ja hij is niet meer de man waar we massaal verliefd op werden π Maar misschien ligt het ook aan de foto hoor, hier ziet hij er al een stuk vriendelijker uit
Marshmallow [verwijderd] deze is beter idd! Ik ga ook kijken, al hoop ik dat het niet zo tegenvalt als dat Dawsons creek deed π
Puzzelstukje [verwijderd] ja deze foto is al beter maar t is nog steeds niet wat ik in mijn hoofd had! Haha π ik heb buffy nogmaals aangevraagd...
[verwijderd] Marshmallow daar heb ik toevallig eergisteren nog naar gezocht, die zou ik ook nog wel eens willen zien! En ik heb een aanvraag gedaan bij Netflix voor Beverly Hills 90210 π Als we dan toch op de 90's tour gaan moet die er ook bij!
Hopsatee [verwijderd] Nee Dawsons Creek niet doen hoor! Ooit voelde het als zo waar wat Dawson allemaal uitkraamde maar nu voelt het als... een verwende irritante puber met eindeloze saaie monologen π€£π€£