Blue Softbasegaming wel bizar, haha. Maar vind het wel leuk dat niemand gespaard wordt en je zelfs voor elk "slecht" personage medelijden en begrip kan voelen. Soms kan het nogal smerig en martelend zijn, maar ik kan niet stoppen met kijken π
[verwijderd] [verwijderd] oeh! Wil ik zien! Hoef nog niet eens een trailer te bekijken, dat ene Netflix zinnetje als omschrijving is al genoeg om hem boven aan de lijst te bumpen π Bedankt voor de tip!
Sneeuwvlokjes Ik ben gister begonnen aan Dash&Lily. Een heerlijk zoetsappige, romantische serie die zich afspeelt in de kerstperiode. Ik was positief verrast (ben inmiddels in afl 4)
Marshmallow Sneeuwvlokjes ja die was leuk, echt heel snel uitgekeken. Gewoon fijn een zoetsappig, romantische serie tussendoor.
[verwijderd] [verwijderd] Eh, ik zie Drazic er helemaal niet bij staan. Of komen Γ‘lle seizoenen er op?
Kipsate [verwijderd] ohhh Drazic, wat was ik verliefd. Ik had hele toekomstplannen uitgestippeld π₯°
[verwijderd] [verwijderd] ja allemaal!! @Kipsate ik ook, heel mijn agenda volgeplakt met zijn foto's π
[verwijderd] Puzzelstukje gewoon op Netflix! Puzzelstukje hij heeft een paar jaar geleden een ongeluk gehad en de helft van zijn hoofd bestaat uit metalen platen las ik.. verklaard het misschien π