Marshmallow Marshmallow Louloute desperate housewives Oh staat ie op Amazon? Die ga ik ook eens kijken! Niet in Nederland 😭😭 Maar wel scandal gevonden. Kan ik weer opnieuw beginnen!
Cactusje iMoeder Heb jij Dirk Gently gekeken? Die vind ik dus echt fantastisch en ken maar weinig mensen die em kunnen waarderen. Ik ben het nu aan het kijken, eerste aflevering en ik vind het best lollig. Ik hou wel van vage gekke dingen.
[verwijderd] Misschien meer een biecht, maar ik ben al een even bezig met How to get away with murder, en nog stééds krijg ik het niet uitgesproken. Ik zit al 4 seizoenen te kijken naar How I met your murderer 🤦♀️
[verwijderd] Cobra Kai aan het kijken. Leuke serie, wel met een beetje quilty pleasure gevoel erbij. 😂
Hooyo-shimbir Hoe grote biecht is het als ik zeg dat ik voor de 4e x de hele serie gilmore girls ga kijken? Zit alweer op aflevering 10 s.1 ... komende herfst/winter kom ik wel door zo!
Cactusje Hooyo-shimbir Haha! Ik heb het een keer of wat met een serie gehad dat ik die maar weer opnieuw aan zette omdat i niet wist wat ik moest kijken. Ook wel eens na de laatste aflevering direct weer vanaf het begin af aan😅
June Hooyo-shimbir Ik zat te twijfelen tussen de 4de keer outlander of de 3de keer gilmore girls. Dus nee geen biecht. De serie is gewoon zo leuk! Ik heb nu via Ziggo movie en series de serie Beforeingers op mijn kijklijst gezet. Iemand daar al iets van gezien?
Marshmallow Hooyo-shimbir ik ben team Jess trouwens. Ik ken hem nu als Jack in 'This is us'. Jess is zoveel leuker dan Dean of die andere jongen (naam echt helemaal kwijt).
Hooyo-shimbir Cactusje ik wissel de afgelopen jaren af met the Big Bang theory. Dus als gg klaar is weet ik nu al dat ik tbbt weer ga kijken 😂