Cactusje Al met greenleaf begonnen voor lucifer erop stond. Die wil ik erna gaan kijken maar ergens klinkt dat raar in m'n hoofd, die 2 achter elkaar kijken😅
[verwijderd] Dahlia dan raak ik helemaal door de war vrees ik 😬 Maar kinderen gaan morgen naar ex dus dan binge ik wel lekker door 😅
Marshmallow Dahlia ja het zijn er maar 8. Heb expres eerder vanavond maar wat anders gekeken. Dan heb ik nog wat over voor morgen 🙂
Uilenmama Door dit topic heb ik nu een heleboel series op mijn lijst. Maar ik heb geen tijd om ze te kijken! Hoe doen jullie dat?
iMoeder Uilenmama Ik kijk meestal tijdens koken, de was vouwen/strijken en s avonds als de kinderen in bed liggen en ik niks anders te doen heb.
Cactusje Nescio Ik ga vanavond aan seizoen 2 beginnen.Lucifer direct na greenleaf vind ik een beetje gek😅
Nescio Kipsate en? De moeite om verder te kijken? Gisteren de eerste aflevering gezien en bij die patiënte wilde ik eigenlijk afhaken
Nescio Kipsate gaan we dat doen 😀 niet te heftige scènes? Ik kan Fargo met hevig vuurgevecht bijv goed hebben maar scènes zoals met die patiënte ben ik gevoeliger voor...
Puzzelstukje Cactusje waarom?? Het naar haar lippen kijken? Vind je t mooi? ik kom er echt niet doorheen
[verwijderd] Cactusje ik zei vanmorgen nog tegen mijn vriend dat mijn mond zo verdoofd was dat het voelde alsof ik Chloe's lippen had 🙈 Ga nu beginnen aan seizoen 5, zin in!
Cactusje Puzzelstukje Nee, vind ze juist veel te veel opgevuld.. Ze trekken steeds mijn aandacht.. Ze zal het zelf vast prachtig vinden, maar het leidt me behoorlijk af.
Puzzelstukje Cactusje hahaha ik heb dat ook met haar haar en har blik soms. Die vage plukken die voor dr ogen hangen 😆