[verwijderd] Ik kijk nu Cursed en moet elke keer aan @Nimue denken. Ik weet nu ook eindelijk hoe je het uitspreekt haha.
Cactusje [verwijderd] Ja ik ook! Ook bij once upon a time, daar was @Nimue ook in een paar afleveringen.
Nimue [verwijderd] Cactusje Hahah wat leuk. Ik ben nu wel benieuwd naar die Nimue. Alleen ik heb geen Netflix meer π
Dahlia De twaalf! Belgische serie over een rechtszaak maar zeker meeslepend π goed in elkaar gezet!
June [verwijderd] neeeee. Wat jammer. Maar ik snap het ook wel. Het wordt anders teveel van hetzelfde ben ik bang. Wat zou de groep anders kunnen doen dan een overval?
Cactusje Vis a vis oasis staat er nu op, en the umbrella academy.. eerst good girls afkijken. Nog een paar weken en dan komt lucifer weer. Genoeg in het vooruitzicht!
Diro Puzzelstukje Nou en of (en dat terwijl ik de avond ervoor net klaar was met seizoen 4). Het is zo anders. Ben nu bij aflevering 3. Ben er nog niet uit of ik dit seizoen nog zo nodig had gevonden...
[verwijderd] Dahlia ik wil ook!!! Maar ik had besloten om hem nog even helemaal te kijken zodat ik weer wist wat er precies was gebeurd maar toen kwam er vanalles tussendoor en nu zit ik pas in het begin van seizoen 3 π¬ Het kost me zo veel moeite om niet toch het nieuwe seizoen even aan te zetten π₯
Cactusje Al met greenleaf begonnen voor lucifer erop stond. Die wil ik erna gaan kijken maar ergens klinkt dat raar in m'n hoofd, die 2 achter elkaar kijkenπ
Dahlia Marshmallow nu afl. 3 π morgen nog 3 denk ik. T zijn er maar 8 toch? Dus beetje verdelen π€£