Torretjeee Ik weet ook niet meer zo goed wat ik wil zien. Feel good heb ik laatst afgekeken, is een leuke serie. En nu maar wachten op working moms.
Sneeuwvlokjes Is er iemand die "into the night" heeft gezien? Van oorsprong Belgische serie. De trailer was veelbelovend maar ik zit nu in afl 3 en ik begin het wat saai te vinden. Is het het afkijken waard?
[verwijderd] Sneeuwvlokjes gisteren mee begonnen dus nog niet verder dan 3de aflevering. Jij wel verder gekeken?
Sneeuwvlokjes [verwijderd] nee nog niet verder gekeken, ben druk met een game op de nintendo switch haha. Ik hoor graag wat je ervan vindt, als je verder bent.
Sevenof9 Puzzelstukje beetje late reactie maar wij hebben die vorige week ook gekeken, ik vond hem wel heel goed!
Kiki Into the night staat op onze lijst. We zijn nu workin mom's seizoen 4 aan het kijken. Veel te leuk en veel te kort. Vikings kijk ik ook. Heb even moeten wennen maar zit er nu helemaal in.
aardbeitjes Torretjeee ik ook blijkbaar. Ik wist niet dat ik de laatste al had gezien. Dat is altijd zo'n domper, zonder voorbereiding 🤨
Torretjeee aardbeitjes Dat had ik ook. Verwacht je dat er een nieuwe aflevering start, en dan zit je ineens een andere serie te kijken.
Torretjeee Hopsatee ik kijk ook White lines. Vind het wat traag gaan, maar op zich wel vermakelijk om te kijken 🙂