Sevenof9 Nescio de eerste seizoenen vond ik wel het beste. Op een gegeven moment zijn wij afgehaakt door de hele situatie rondom Kevin Spacey. Ik vond het voor die tijd wel goed genoeg om te blijven kijken.
Puzzelstukje Nescio wij zijn begonnen met peaky blinders. Ik ben gestopt mijn man kijkt verder. in mijn ogen lijken alle spelers op elkaar. Alle mannen zelfde kop en pet. Ik kon het niet meer uit elkaar halen wat er nou met wie gebeurde... dus dat vond ik irritant.
Kiki Wij hebben workin' mom gekeken. Super grappig en in mei komt er een nieuw seizoen bij! Beide series konden wij niet inkomen en hebben ze ook na 20min al uitgezet.
[verwijderd] Juliet, Naked aan het kijken. Wat een heerlijke film. Opgenomen in de UK en gewoon een lekkere feelgood film.
Madeliefje06 [verwijderd] Hier wil ik ook graag aan beginnen! Nog even de laatste afleveringen van la casa de papel
[verwijderd] Madeliefje06 die heb ik zondag afgerond! Zit nog steeds met Bella Ciao in mijn hoofd, had er vannacht zelfs over gedroomd đ @Marshmallow mogen nog heel veel seizoenen van komen van mij hoor!
Nescio We zitten in seizoen 5 van House of Cards en ik ondertussen ook in seizoen 3 van Breaking Bad đ Marriage Story ook gezien, mooie film.
Sevenof9 Puzzelstukje beetje late reactie maar wij hebben die vorige week ook gekeken, ik vond hem wel heel goed!
Torretjeee Ik weet ook niet meer zo goed wat ik wil zien. Feel good heb ik laatst afgekeken, is een leuke serie. En nu maar wachten op working moms.
Sneeuwvlokjes Is er iemand die "into the night" heeft gezien? Van oorsprong Belgische serie. De trailer was veelbelovend maar ik zit nu in afl 3 en ik begin het wat saai te vinden. Is het het afkijken waard?
[verwijderd] Sneeuwvlokjes gisteren mee begonnen dus nog niet verder dan 3de aflevering. Jij wel verder gekeken?
Sneeuwvlokjes [verwijderd] nee nog niet verder gekeken, ben druk met een game op de nintendo switch haha. Ik hoor graag wat je ervan vindt, als je verder bent.