Hopsatee Marshmallow Ja dat is een nieuwe instelling van Netflix denk ik! Wij hadden dit pasgeleden ook al bij Tell me who I am en bij Who killed Little Gregory. Uiteindelijk zelf de taal omgezet ik vind dat nasynchroniseren niet te doen!
[verwijderd] Holy plottwist in You, die zag ik even niet aankomen! Overmorgen Messiah en dan de 4e Dracula, interessante vooruitzichten 😊
[verwijderd] Ik ga nu beginnen met Vikings. Eerder al eens geprobeerd middels online streamen, maar dat was echt slecht , dus toen ben ik gestopt na 3 afleveringen.
Fantykoekie Ik ben begonnen met het nieuwe seizoen van Anne met een E 😂 Zoon heeft net Pokémon ontdekt. Is nu aan het kijken met zijn picachu knuffel.
[verwijderd] Begonnen aan spinning out, lekker binge-waardig. Even goed timen en ik heb hem vanavond wel klaar.
Hopsatee Wij hebben gisteren de film Marriage Story (Noah Baumbach, met Adam Driver en Scarlett Johansson) gezien op Netflix. Film is ook genomineerd voor een Golden Globe. Niet perse een leuke film want het gaat over scheiden/liefde maar wel erg mooi en goed geacteerd. Soms pijnlijk om te kijken en daarom zo puur. Goede film!
Hopsatee [verwijderd] Ja het is geen feel-good of hele typische hollywood film. Maar ik en mijn man zijn juist liefhebbers van de niet zulke gangbare films en dan vooral om de ''kunst'' (acteerwerk, script) en dan vind ik deze toch wel mooi hoor!
[verwijderd] [verwijderd] ja had het echt niet verwacht eigenlijk. Hoop dat er een volgend seizoen komt!
Cactusje Virgin river staat nu net aan, bij de trailer had ik al het gevoel dat het een beetje op hart of dixie lijkt. Eerste paar minuten direct al dezelfde acteur die de dokter speelt.. weet niet of ik het nou wel wil kijken..
[verwijderd] https://comicbook.com/dc/2020/02/14/report-netflix-wants-a-sixth-season-of-lucifer/ Dat zou geweldig zijn! 😱