Oké.... bewuster met je uitgaven omgaan. Dus ik heb sinds openen van dit topic niet zoveel gekocht of iig niet teveel. Ben alles gaan labelen en heb alleen uiteindelijk nog een half netje mandarijnen weggegooid en 2 plakjes vleeswaren.
Ik hou op lijstjes bij (want ik kan het niet onthouden) van wanneer de komkommer is etc. Dus keurig vandaag de kinderen reepjes paprika voorgezet (voordat ze niet lekker meer zijn).
Ging best wel goed en zonder al te veel moeite links en rechts wat bespaard, ik denk naast bewust niet teveel kopen sowieso iets van 30,- deze week 🙂
Je wordt er ook fanatiek van. Er waren bananen,druiven en appels (mijn jongste eet alleen bananen en de oudste t liefst appel). ZET MIJN MAN FRUIT op het boodschappenlijstje. Ik ontplofte bijna haha.
Maar.... opeens waren er dit weekend dus 15 kilo aardappels, 24 flessen cola én 18 pakken koffiepads.... eeehm. Er was was wat fout gegaan in onze communicatie bij het thuis laten bezorgen van de boodschappen... cola en koffie komt wel op (cola binnen 2 maanden en die koffiepads binnen een half jaar...) maar ik hou niet eens van aardappels... grrr.
Dus ik heb vanavond maar 5kilo aardappels gekookt en tot puree gemaakt en ingevroren om mee te beginnen...
Kan mooi naast mn 3 kilo vlees en 5 diepvriesbroden plaatsnemen.
Gaat nog niet helemaal oké dus 😉