Vulpen Hopsatee Overigens maak ik me niet zo druk over overstromingen. Wonen aardig hoog in het land. Volgens mij valt dat nog een beetje tegen... Ik heb wel eens gekeken op zo'n site van overstroomik of zo, bij ons zou het een halve meter overstromen en bij m'n zusje twee. Als het even kan moet ik bij een dreigende grote overstroming verkassen naar m'n moeder π
Trees Vulpen en als je niet overstroomt, heb je kans dat de rest van het land wel onder water staat, waardoor je nog steeds geen water en stroom hebt (las ik net op die site). Je hebt dan nog wel droge voeten, maar daar houdt het mee op.
Mamabeertje Vulpen Ik vrees juist dat iedereen bij ons komt. De rest van de familie krijgt natte voeten alleen wij niet. Als ze maar wel hun eigen eten en drinken meenemen π
Hopsatee Vulpen ja halve meter ook zag ik. Bij mijn ouders niet. Ga ik daarheen die hebben ook camping gas sets en een nood aggregaat π€£
Trees Mamabeertje vaak kan dit wel. Die dingen zie ik ook echt heel vaak bij de kringloop liggen. Echt stuk kunnen ze niet zo snel gaan.
Vulpen Trees Je hebt dan nog wel droge voeten, maar daar houdt het mee op. Ja klopt, maar lijkt me toch een goed begin. Wij kunnen dan wel op de bovenverdieping bivakkeren. Niet ideaal natuurlijk en hoop het nooit mee te maken, maar beter dan dat je echt het dak op moet.
Trees Vulpen Ja klopt, maar lijkt me toch een goed begin. Dat sowieso! En er is genoeg water in de buurt π€
Vulpen Toch6 Dan zou een schip toch heel handig zijn geweest, dan stijg je gewoon mee... Ik heb zojuist van de bol.com-bon die we vanuit m'n werk voor kerst gehad hebben 2 zaklampen en waterzuiveringstabletten besteldπ
Pimpelmeesje Oh jammer ik dacht ooit opgezocht te hebben dat wij droog blijven maar blijkbaar niet π