Vulpen Ysabella Zolang ze niet huilt valt het wel mee met de frustratie eigenlijk, en als ze huilt kan ik toch niet appen π
fafa Vulpen Ik vond dat ook altijd juist wel gezellig. Had ik even chill-tijd op mn telefoon π Alleen als we bezoek hadden vond ik het niet cool om een uur lang weg te blijven. Dan was het wel frustrerend.
Liekje81 Elsie89 Ja, het klinkt soms dichterbij dan het is. Ik ben al ruim 20 minuten onderweg richting een snelweg, haha.
Sneeuwvlok Wat een leuk idee/topic dit! Ik zelf durf niet zo goed. Ben sowieso geen held in sociale contacten π
Lumihiutale Sneeuwvlok Ik denk dat de meesten het wel wat eng vinden π 'Gewoon' eens een pb sturen naar een lid die bij je in de buurt woont,wie weet klikt het hartstikke goed!
smax Madeliefje06 ik woon ook in de buurt van Rotterdam. Maar dan nog kunnen we best βverβ bij elkaar uit de buurt wonen π
[verwijderd] Madeliefje06 Volgens mij wonen wij ook niet ver uit elkaar,heb het een keer gelezen volgens mij
Vaasje Hallo allemaal! Ik woon in Alphen aan den Rijn en mis hier ook wel wat meiden waar ik leuk mee kan afspreken, veel mensen haken af ivm de drukte die ik/wij hebben met Lennox. Maar zou het wel leuk vinden om wat contacten op te bouwen!