• [verwijderd]

Ik was net zoon aan het insmeren met Rituals bodylotion. Ik deed een klein beetje op zn vingertje zodat hij z'n handjes kon insmeren.
Ipv daarvan deed hij het in zn mond en slikt het recht door đŸ˜ŗ.
Hij heeft inmiddels z'n warme fles melk op en ik hoor 'm verder niet, maar in hoe verre zou dit kwaad kunnen?
Kan iemand mij geruststellen?

[verwijderd] Kan vast geen kwaad. Denk dat mn dochter wel vaker iets van lotion in der mondje heeft gehad.

• [verwijderd]

Nee joh 🙂 Zou hij de hele fles achterover gooien dan heb je kans dat hij misselijk wordt, buikpijn krijgt of gaat overgeven, maar een likje kan geen kwaad.
    ...ze krijgen vanalles binnen natuurlijk.. Kleine viezeriken zijn het 😁

Nee joh dat kan geen kwaad, iemand die ik ken heeft ooit een flesje parfum opgedronken toen ze 3 was. ik biecht op dat ik dat was.đŸ¤Ē

• [verwijderd]

F heeft ooit een keer de antiklit-spray geproefd, want hij rook zo lekker dus dat zal vast ook wel lekker smaken. Bleek niet zo te zijn 😆

Maar geen zorgen maken hoor! Heb de gifwijzer nog even geraadpleegd en die zegt alleen mond spoelen met water bij bodylotion.

• [verwijderd]

[verwijderd] oh ja, de gifwijzer was ik helemaal vergeten.

Bedankt voor jullie reacties! Weer een typisch gevalletje overbezorgde moeder. 🙈

• [verwijderd]

[verwijderd] Nee hoor, geen gevalletje overbezorgde moeder. Gewoon een gevalletje moeder. Wij reageren nu allemaal zo laconiek omdat we er wat verder vanaf staan. Als het onze eigen kinderen waren geweest die body lotion hadden gegeten zouden wij ook twijfelen. 😉💕

• [verwijderd]

[verwijderd] Wat Janna zegt! Geen overbezorgde moeder, gewoon moeder <3