Bubblicious Even een tip voor de dames die na alle lovende reacties hem nog niet hebben aangeschaft😊👍😉
1986Lynn Bubblicious Weet jij of iemand anders of er nog veel verschil zit tussen deze speeltjes? Ik heb de meest rechtse.
Ysabella [verwijderd] als de dierentuinen ooit weer open zijn loopt elke vrouw dan de pinguïns voorbij of niet?🤔😂
Bubblicious 1986Lynn nee de drukgolf is bij volgens mij al die soorten in te stellen. Alleen de vorm en kleur verschilt. Ik heb ook de meest rechtse maar vind hem soms nogal lomp en groot. Die lichtroze lijkt mij een wat makkelijkere vorm te hebben
iMoeder 1986Lynn Ik heb ook de meest rechtse maar volgens mij zijn ze qua werking allemaal hetzelfde.
Hopsatee https://www.viva.nl/sex-en-liefde/shocker-de-tandarts-kan-dus-zien-of-jij-een-blowjob-hebt-gegeven/ Doe dit dus niet vlak voor je halfjaarlijkse controle 🤣
Bubblicious Hopsatee oh my, nu denk ik echt terug aan alle keren controle. Had ik toen de avond ervoor....🤔🤭😂
Zuremat Iemand ervaring met zo'n soort panty? Ik wil er eentje die niet zo strak zit, omdat ik me anders net een rollade voel 🤪 graag een beetje low budget, want het gaat altijd zo snel stuk zo'n panty, ladders enzo..
Hopsatee Zuremat Ja heb ik gekocht bij easytoys! Was wel na 2 keer kapot haha. Open kruis string doet het hier ook goed. Ook van easytoys!
Hopsatee Zuremat Deze 2. En vriendin van mij had die jij liet zien. Maar ik neem altijd M. Ik heb maat 36 dus S kan ook maar ik wil geen rollade zijn. En dat zat goed.
iMoeder Ik vind ze geen enorm succes, die dunne. Ik heb zelf een stevige panty netjes open geknipt en dat gaat wel goed.
Zuremat iMoeder ja het is ook gewoon puur voor een keer een verrassingseffect en dan een goede sekspartij 😛
iMoeder Ik mag van vriend een nieuw speeltje uitzoeken voor m’n verjaardag. Was vandaag daarom aan het rondkijken, en heb me vandaag dus enorm verbaasd over de, nogal openhartige, recensies die mensen schrijven bij speeltjes. 😳