Schuurpapier Zulk soort van jouw plaatje begonnen bij 15 euro ofzo, en dan vond ik het een beetje te prijzig worden, 'just for fun' π
Ik heb ze van AliExpress. Dat hebben ze heel veel uitzoek en niet zo duur. Is alleen met verzendtijd niet handig nu denk ik.
Schuurpapier Goede tips! Het is ook dat m'n ex besneden was, en m'n vriend niet, dat is ook best wel anders weer. En hij geeft wel aan dat hij het lekker vindt en dan hoor ik dat ook aan hem, maar dan denk ik altijd in m'n hoofd: 'kom alsjeblieft niet ineens klaar in m'n mond want dan doe ik het nooit meer!' π
Daar moet je het dan echt over hebben hoor! Mijn vriend zegt het wanneer hij bijna komt. Uit zichzelf doet hij dat. Hoort ook zo vind ik zelf persoonlijk. Maar als je vriend dat niet doet zou ik dat zeker aangeven dat je dat graag wil.
Qua sperma, volgens mij vind niemand dat lekker. Sommige actrices kunnen misschien goed doen alsof. Als je niet wil dat hij in je mond komt, dan dat gewoon aangeven en een doekje erbij pakken. Bij zulke grenzen moet je jezelf respecteren en moet de ander je respecteren. En de ene man vind het meer een ding dan de andere man.
Mocht je dat wel willen doen. Zorg dan dat op het moment dat hij komt, de eikel achterin je keel zit, zodat je gelijk kunt doorslikken. Dan proef je er bijna niks van. Nu ik vriend wat langer ken kan ik eigenlijk vrij precies aan zijn ademhaling/geluiden horen wanneer het zover is.
Moet er wel bij zeggen dat het er bij ons eigenlijk bijna nooit van komt dat hij daar klaar komt. Pijpen is bij ons meestal onderdeel van het voorspel of tussen twee standjes in, en de finish meestal tijdens het vrijen. Dus dat is misschien dan ook nog een tip. Kun je dat helemaal vermijden. π
En ik ben ook heel blij dat mijn moeder hier niet mee leest. ππ