gitaartje Compliment voor mezelf over gisteravond: dat ik in een chique restaurant van alles heb gegeten dat buiten mijn comfortzone valt. Zoals rauw vlees en rauwe vis 😲
Jute gitaartje Zeker een compliment waard. Is het je mee- of tegengevallen? Compliment aan mezelf, dat ik al bijna klaar ben met kerstcadeaus kopen.
gitaartje Jute Zeker een compliment waard. Is het je mee- of tegengevallen? Het was best lekker! Gelukkig kregen we telkens maar kleine hapjes 😋 alleen bij een heel rauw rudertartaartje moest ik ff slikken hoor. 😲
Lovely83 Dat ik mijn schoonmoeder gisteravond heb meegenomen naar de tuinland! Ben hele weekend alleen met haar, en zou eigenlijk naar mijn ouders. Ik heb alleen besloten dat ik dit moment aangrijp om te kijken of we wat aan onze band samen kunnen doen.
[verwijderd] Compliment dat ik nog geen moordneigingen op mijn man heb nu ik sinds dinsdag plat in bed lig en ik weet dat hij nog geen 1 was heeft aangezet en me de berg bij de wasmand nu heel goed in kan beelden.
Eenkadootje [verwijderd] Jij dus ook plat. Ik ook, sinds vorige week. De pijn is niet meer te doen. De badkamerdeur kan inmiddels niet meer dicht, vanwege de stapels was. Moordneigingen, nee. Wel enorm teleurgesteld.
Lovely83 [verwijderd] Het was wel even gezellig, ze vond het in iedere geval erg mooi! Ik denk dat de jongste hier ook wel in mee hielp, die blijft de kerstafdeling na 5x gezien te hebben nog steeds geweldig vinden. Zo’n vrolijk en dansend meisje maakt ook dat het snel wat ontspannen is. Ik ben erg benieuwd naar vandaag, ik ga naar Bourtange en volgens man wilde ze niet mee, omdat dit echt een kerstmarkt is. Maar ga haar alsnog even vragen.
[verwijderd] [verwijderd] knap he 🤣 eigenlijk kan ik dat nu lichamelijk ook niet misshien moet ik iemand inhuren 🙈
[verwijderd] Compliment voor mezelf dat ik de opdracht al af heb (waarom zat ik hier een week tegenaan te hikken?!?) en al verstuurd heb naar de docent. Nu echt weekend!
[verwijderd] [verwijderd] wat een super goed idee! (ik blijf even in de complimentensfeer, al vraag ik mij af of dit echt wel een strak plan is 🤔). misschien iemand inhuren voor de was 😉
Manque Wat goed dat je hebt gestofzuigd én gedweild ook al had je er helemaal geen zin in 👍️ Je houdt het allemaal netjes bij.
Marloes80 Nog steeds trots omdat ik donderdag samen met een collega zowel de publieksprijs als de vakjuryprijs gewonnen heb voor onze onderwijsinnovatie.