Sevenof9 hmm ja dat klinkt wel beter idd. Ik denk dat het dan wel heel erg zwaar wordt in het begin, want hij is behoorlijk koppig, maar goed dat ben ik ook đ.
Denk wel dat het dan belangrijk is dat zijn vader dit ook zo gaat doen. Geen trap hier in huis, maar gang werkt ook prima.
@[verwijderd] hij wordt voornamelijk boos omdat er iets niet gaat zoals hij verwacht/wil dat het gaat. Dat kan echt van alles zijn. Vanmiddag zei hij, terwijl hij tv keek 'Oh ik moet nodig plassen' en vervolgens 1 seconde later te zeggen dat hij toch niet hoefde, terwijl hij dat overduidelijk niet zo was. Ik wilde niet dat hij in zijn broek zou plassen dus zei tegen hem dat hij maar even naar de wc moest gaan. Serie op pauze en later weer verder kijken. Maar dat was niet wat hij wilde. Hij wilde verder kijken koste wat kost. Einde van het liedje, er vloog en bord door de kamer, ik deed de televisie uit en hij zat heel boos op het toilet.
Ik heb het gevoel dat ik echt heel erg duidelijk moet zijn met wat er elk moment van de dag gebeurd. Ik wil toch echt dit weekend een week planner gaan maken. Iconen met duidelijke afbeeldingen uitprinten zodat hij weet wat er gedaan wordt elke dag en ook meteen wanneer hij bij mij of papa is.