Blue Oh jeetje! Ik wil zo veel zeggen, maar ik weet de juiste woorden niet te vinden. Maar wat een intense liefde klinkt er uit je schrijven. Mijn ogen sprongen ook even vol... ♥️
SYRV Ysabella Dit! Beter had ik het niet kunnen omschrijven. Even afgezien van de ontzettend nare ervaring; wat kan jij aangrijpend en mooi schrijven! Ik bedacht me meteen hoe waardevol het zou zijn als jij iets zou uitbrengen voor ouders die in dezelfde situatie als jullie zitten. Ik hoop niet dat je dit verkeerd opvat en ik weet ook niet precies hoe ik het goed onder woorden moet brengen, maar het is bedoeld als een groot compliment!
Tantetil Wat goed geschreven, ik zat helemaal in je verhaal...aan de kant mensen! Maar pfff wat zenuwslopend zeg, vooral door zijn beperkingen. Dikke knuffel voor jou en David 😘
Ansji Wat een nachtmerrie! De onmacht van dat moment spat van je verhaal af! Gelukkig dat, ondanks het foute omroepen, de medewerkers toch goed opgelet hebben en bij hem zijn gebleven. Dikke knuffel voor jullie!
Sneeuwvlok Wat goed geschreven! Ik hoop nog meer van je te mogen lezen. Wat een paniek en stress zal jij gehad hebben 🙁 Ook mijn dochter was ooit kwijt. Ze was onder de schuttingdeur (hoe dan?) door gekropen en liep al een paar straten verder op. Ze was net 2 en kon niet praten. Gelukkig allemaal goed afgelopen maar die paniek van dat moment vergeet ik nooit.
Cactusje Ook ik voelde de paniek in je tekst. Ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar kan me nu wel een beetje voorstellen hoe het voelt om in zo'n grote winkel je kind kwijt te raken.
Nescio Wat aangrijpend, ik voel de paniek. Een half uur is lang, en dan nog in zo'n Ikea... En wat kan je mooi schrijven. Steengoed.
Rietjesbeker Wat een verschrikking! En een half uur kwijt, dat is best echt lang, ik kan me de paniek die je voelde goed voorstellen. Je hebt het goed gedaan, maar wat een muts van een medewerker zeg 🤐
Manque Bedankt voor al het medeleven! En bedankt voor de complimenten 🙂 Ik zal wat vaker gaan schrijven. Ik heb er wel plezier in, ook al ging dit verhaal niet over een leuke gebeurtenis. Ik vind het wel een prettige manier van een ervaring delen.
Mamabeertje Mooi geschreven! Wat een angst zeg. Ik was de kinderen pas misschien 5 minuten kwijt en toen raakte ik al bijna in paniek, dus ik wil niet weten hoe een half uur voelt.
Robije Heel mooi geschreven, kon jouw paniek gewoon voelen. Een half uur is echt heel lang, gelukkig is alles goed gekomen.
[verwijderd] Ik lees deze blog nu pas, maar wauw! Ik voelde de angst gewoon. Wat een nare gebeurtenis maar wat schrijf je goed!