Aries [verwijderd] Jeetje wat een vreselijk nieuws! Ik duim heel hard mee dat het niet kwaadaardig is of anders goed behandeld kan worden. Heel veel sterkte!
[verwijderd] Weet even niet veel zinnigs te zeggen, maar wil je wel even laten weten dat ik aan je denk. Veel sterkte β€
[verwijderd] [verwijderd] beterschap! Fijn dat alles goed is gegaan. Duimen voor een goede uitslag van de tumor! β€οΈ
[verwijderd] [verwijderd] ik kwam speciaal voor jou even hier kijken hoe het gegaan was. Wanneer krijg je de uitslag? Nu heel veel uitrusten en goed voor jezelf laten zorgen π
Meca Wat fijn dat alles goed is gegaan, hopelijk verloopt je herstel zoals je zou verwachten. Ga voor je duimen dat je over twee weken goed bericht krijgt! Sterkte met rustig afwachten β€οΈ
Born2bme Fijn dat het goed gegaan is. Ik ga heel hard voor je duimen dat verdere chemo ed niet nodig zijn π
Rietjesbeker Ik zal voor je duimen! Maar in elk geval al fijn dat je er hoe dan ook vroeg bij bent. Voor nu eerst een goed herstel gewenst!