Cactusje Ik weet niet zo goed hoe te reageren eigenlijk. Lijkt me een ontzettend enge gedachte.. hopelijk kan de arts je goed informeren voor de toekomst.
Rietjesbeker Dat is niet het gewenste nieuws. Heel veel succes met de beslissingen en dingen die er nu aan komen ๐
Ysabella Hรจ bah wat een rot nieuws zeg! ( en dat is nogal netjes uitgedrukt.) Succes met een keuze maken wat een ontzettende moeilijke situatie. ๐
Tantetil [verwijderd] Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen....echt gewoon klote nieuws. Sterkte ๐
[verwijderd] Tantetil Dankjewel! Dat weet ik ook niet, zijn denk ik ook niet echt woorden voor denk ik.
Wishfulthinking Poeh wat een nieuws om te verwerken En laat staan wat er allemaal nog komen gaat... Heel veel sterkte niet alleen met dit nieuws maar ook met alle overwegingen en keuzes die gemaakt "moeten" worden.
Born2bme Jeetje @[verwijderd] wat heftig ook al houd je er ergens al rekening mee de bevestiging lijkt me toch een klap in je gezicht. Heel veel sterkte โค๏ธ
[verwijderd] Ik las je berichtje in je andere topic. Jeetje meis dat is echt niet niets! Ik hoop heel erg dat de arts je meer kan vertellen en je vragen beantwoord zullen worden (al dan niet zeer binnenkort na evt meer onderzoek). Veel sterkte! Ik denk aan je!