Tsja mijn gevoel...
Qua psoriasis: ze heeft altijd al een gevoelige huid en haar medicatie doet hier nog een schepje bovenop. Zolang de plek zich niet uitbreid maak ik me geen zorgen (haar huid heeft ws heel heftig gereageerd op bloed prikken).
De borstgroei weet ik niet zo goed. Ze heeft nog geen okselhaar of schaamhaar, geen zweetgeur etc. Wel af en toe pukkeltjes in dr gezicht. We moeten het dus in de gaten blijven houden. En verder wacht ik eerst de echo maar af. Wie weet valt het mee. Moet er toch niet aan denken dat ze binnenkort haar pubergroeispurt krijgt. Want dan eindigt ze uiteindelijk heel klein (ze is nu 1m23). Of dat ze over een jaar of 2 al begint met menstrueren. Zeker omdat ze emotioneel ook nog een stuk jonger is dan haar kalenderleeftijd. Ik hoop dus dat dit allemaal mee gaat vallen. En zo niet, tsja dan moet ik me tegen die tijd maar zorgen maken want anders maak ik mezelf gek (Als het op de kinderen aan komt ben ik een beetje hypochonder geloof ik).
Edit: afgelopen nacht lag ze naast mij. Ik ga deo voor haar kopen want ze heeft wel degelijk een zweetgeur