Sevenof9 Tantetil dat staat er toch gewoon? Like the sand can seep right through your fingers so can all your days As those days go by you'll have me there to help you find The way I feel with you I know it's got to last forever
Tantetil Sevenof9 ja maar dat je dan aan dat liedje denkt, ik ken alleen het refrein en de rest beetje erbij verzonnen
Manque Oooh Luc zit helemaal te balen want hij heeft de antwoorden net ingeleverd đ En deze vragen kon hij helemaal niet beantwoorden!
LucP Jammer jammer, helaas te laat om nog in te leveren. Ik kan mn schoenen wel opeten dat ik er niet op ben gekomen! Bedankt allemaal!
Sevenof9 LucP oh nee wat jammer! Ik was zo trots op mezelf :p maar heb je de antwoorden? Ben wel benieuwd naar de tweede.
Sevenof9 Tantetil ik heb zelf de tekst van brabants naar engels vertaald in een paar opties en toen de engelse tekst op google ingetypt tot ik het vond.
Tantetil Sevenof9 oooooh ik vond het al zo knap dat jij de tekst van dat liedje kende. De videoclip was echt geweldig.