[verwijderd] Dag 5: Gebalanceerd bord met eten.π€£ [.jpeg] Koolhydraten, eiwitten, vet en groenten. Sambal voor wat kleur, ofwel restjes van chineestafelen gisteren.
Kipsate Tantetil ik heb toch helemaal geen tijd om te eten met die druktemakers van mij. Oudste wilde een broodje vruchtenhagel en middelste een appel. De restjes zijn voor mama. Ik zal vanavond een nieuwe poging wagen. Mijn vader komt eten en die wil spaghetti (Mn moeder komt ook maar die heeft niets te kiezen)
[verwijderd] [verwijderd] bijna. In combinatie met de maaltijd van Schuurpapier wordt het pas echt gebalanceerd!
Marshmallow Niet heel erg gebalanceerd, maar wel van alles wat. Voor zoon had ik vega knakworsten en vond hij zowaar lekker. Dochter ook trouwens. Ik had lams chipolata worstjes ππ€€
Blue Schuurpapier ik heb net mijn boontjes en aardappeltjes op, maar na het zien van deze foto ben ik in staat om naar de snackbar te rijdenπ
Noordeling Stamppot rauwe andijvie met spekjes, ananas, kaas en walnoten. Zowaar allemaal met smaak gegeten.
[verwijderd] Noordeling ik eet geen stamppot andijvie sinds ik het als kind verplicht moest opeten terwijl ik buikgriep had π€’. Als ik dit zie en lees krijg ik er zowaar zin in. Heb je er een recept van? Ik wil dit weleens proberen.
Noordeling [verwijderd] Eh k doe maar wat. Grote pan aardappels koken, dan stampen met beetje melk en roomboter. O ja en spekjes bakken. Dan de andijvie, spekjes en ananas erdoor. Als laatste beetje geraspte kaas erover. Walnoten zet ik altijd los op tafel, want m'n jongste dochter houdt dat echt niet van.