Lumihiutale Oeps Oeps,geen foto vandaag! Warmte Het 1e kopje thee van de dag is toch wel de lekkerste..
Schuurpapier Warmte! Gekke foto misschien, maar wij hebben vloerverwarming dus elke ochtend is het heerlijk warm beneden komen. En de warmste plek is dan de wc 😂
Lumihiutale Gezondheid We zijn met zijn allen flink verkouden en niezen wat af dus het woordje gezondheid is hier vaak te horen 😆
Rietjesbeker Het kan beter met de gezondheid in huize Beker, maar we weten het gelukkig bij zware verkoudheid te houden. En eigenlijk is de ORS al niet meer nodig.
[verwijderd] (Mentale) gezondheid: Vanmorgen de eerste afspraak met de nieuwe psych gehad. We kunnen er weer tegenaan.
Blue [verwijderd] oh jeetje, ik heb dus vorige week inderdaad precies dit advies gekregen van de psycholoog😅
[verwijderd] [verwijderd] Momentje van de maand. Heel veel momentjes van de maand, met iedere avond een aflevering met mijn eigen girls.
Lumihiutale Momentje van de maand De dag dat ik dit boek kreeg. Ik ben weer enorm enthousiast en ik voel weer zoveel passie,het liefste begin ik nu meteen met bakken!