Toch6 Dankbaar voor.... Alle goede dingen in het leven. Links van mij staat... De muur met stukje verwarming. Ik zit dwars op de bank
Rietjesbeker Links van mij, teringbende op het aanrecht na boodschappen doen en lunchen. Dat wordt over 5 minuten opgeruimd!
[verwijderd] [.png] Om mij nog mooier te maken is een glimlach na de rot start van de dag en tevens daarna een bezoek aan de tandarts.
Rietjesbeker Of ik er echt mooier van word, geen idee, maar ik kijk wel minder duf uit mijn ogen na mijn kopje koffie!
Rietjesbeker Toch6 misschien zijn mijn pufferige ogen wel prachtig, heb geen idee eigenlijk, ik zie het zelf niet zo goed đ
Lumihiutale Vandaag vergeten Elke vrijdag mag mijn dochter speelgoed meenemen naar school maar de puzzel ligt nog op tafel đ¤Ļđŧââī¸
[verwijderd] F was over de zeik onderweg naar school omdat ze haar oorwarmers was vergeten. Ik: mooi, kan ik die voor de challenge gebruiken. Vond ze niet leuk đ¤
Rietjesbeker Ik bedenk me waarschijnlijk pas om 3 uur vannacht wat ik nu ben vergeten. Want zo werkt dat. En morgenochtend weet ik het eerst waarschijnlijk wel, maar een uur later...
Rietjesbeker Waar ik om moest lachen: man die met dochter aan het stoeien is en haar keiharde schaterlach erbij (en denk maar niet dat papa mocht stoppen!)