Torretjeee Manque ja vorig jaar dus ook al niet echt wat gehad, wel een cadeautje. Maar dit jaar weer niets echt iets voelt voor mijzelf niet zo goed. Bij de eerste hebben we elke verjaardag wel echt iets gegeven. Maar nu hebben we dat al en blijft er niks nieuws over voor de tweede. Allemaal doorgevertjes krijgt hij nu. Voelt wat oneerlijk.
Huggybird Torretjeee als hij dol is op dieren zijn boerderijdieren, of dinosauriërs misschien leuk(als je daar nog geen bakken vol van hebt... 😉) of zo’n soort skippybal in de vorm van een dier..🤔 weet niet hoe die dingen heten... https://www.mamaloesbabysjop.nl/kidzzfarm-bella-the-cow-grijs-skippykoe?utm_source=Beslist&utm_medium=cpc&utm_campaign=Kado%27s%2FSkippydieren%2FBella%20the%20Cow&utm_content=Kidzzfarm
Huggybird Vulpen die zijn ook zo KOEl!!! Het is dat mijn dochter al 11 is, en ook al groot toen ik ze ontdekte, anders had ze er ook een gekregen!
Torretjeee [verwijderd] ja die hebben we al. Ik hou van kringloopwinkels en rommelmarkten en daar vind ik wel een wat 😇.
Sweetl Hubelino is hier een succesnummer hier dat hoort bij de duplo. De oudste (4)speelt er ook heel veel mee. Wij hadden verder vooral praktische dingen, nieuwe schoentjes van ons, nieuwe drinkbeker van opa en oma.. Enz
Torretjeee Sweetl hubelino kende ik ook nog niet. Wat een hoop speelgoed waar ik het bestaan niet eens van af wist. Dat hubelino zie er ook echt leuk uit. Ik ga van de week even kijken bij mensen in de buurt die verkopen een wobbel. Kijken of dat leuk is.
Sweetl Torretjeee wij waren in een spelletjeswinkel in Utrecht en daar stond het achterin de zaak met 50% korting. Ik had er ook nog nooit van gehoord en je ziet het niet vaak in de reguliere speelgoedwinkels
Torretjeee Sweetl nee nu hebben wij hier maar een winkel en dat is de Intertoys. Maar hun aanbod is echt om te huilen, sinds ze overgenomen zijn is het daar echt een rommeltje. Maar ga het zeker wel onthouden, ook familie vraagt wat hij wil hebben dus kan zeker wel wat met wat er allemaal al gezegd is.
Torretjeee Dit is het geworden. Hij is er blij mee 🙂 bedankt voor alle ideeën. Van visite heeft hij ook wat dingen gekregen van jullie ideeën.