7 is wel erg jong nog, zou het sowieso even in de gaten houden en misschien met de ha overleggen na de feestdagen?
Borstgroei 7 jaar?
Met 7 is een reden om even naar de huisarts te gaan, dus dat zou ik doen
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ik hou het idd in de gaten. Bij 1 borst voel je ook echt een knobbeltje en is de tepelhof vrij groot.
Ze heeft verder nog geen schaamhaar oid, sinds een paar weken wel pukkeltjes in haar gezicht
[verwijderd]
Wat apart! Ik vind het zo jong dat mijn eerste reactie zelfs is: "het zal wel niet echt zo zijn." Maar goed, als het wel zo is, is het zeker iets om mee naar de huisarts te gaan. Dus als ze er last van blijft houden en haar ene tepelhof inderdaad groter is, zou ik naar de huisarts gaan.
[verwijderd]
[verwijderd] Het doet ook zeer als ze op haar buik ligt .
Het zal er een keer van moeten komen maar 7 jaar is wel heel jong
[verwijderd]
[verwijderd] Enorm jong!
Ik zou ook even contact opnemen met de huisarts, wat vervelend voor haar dat ze er pijn van heeft.
[verwijderd]
Ik hoop eigenlijk dat ze gewoon toevallig een opgezette klier heeft ofzo. Ik kijk het even een paar dagen aan en dan maar eens zien hoe het ervoor staat
[verwijderd] Vanaf 8 is niet langer ‘te vroeg’, dus 7 is wel ‘te jong’, maar niet onvoorstelbaar veel te jong.
[verwijderd]
Owl snap ik. Maar ze is nog echt maar net 7 geworden. En emotioneel is ze een heel jong meisje, echt nog niet toe aan lichamelijke veranderingen.
Daarbij, en dat is nog belangrijker, heeft dochter een hartritmestoornis. Rond de fysieke puberteit gaat dat, onder invloed van hormonen, meer klachten geven. Daarom is het wel belangrijk om dit helder te hebben en zo nodig te mo monitoren.
[verwijderd] In die context zou ik niet gaan afwachten maar de ha bellen. Dat is sowieso met 7 het advies.
[verwijderd] dan zou ik maandag sowieso even contact opnemen met de arts.
[verwijderd]
Robije ja als het dit weekend niet weg trekt doe ik dat. Maar ik hoop dat het gewoon een geïrriteerde klier is ofzo
[verwijderd] ja dat hoop ik ook zeker.