Louelle81 Ysabella Het is een weg waar bussen rijden zeg maar. Echt weinig woningen. Dus als je een lot hebt kun je flink wat incasseren. Baal echt!!!π«
Tantetil Miek89 ja!! 1 met 2 loten. Maar ze wonen dus in die wijk en niet de straat, dus is spannend hoeveel mensen er mee doen en hoeveel ze dus echt zullen krijgen.
[verwijderd] Louelle81 Balen!! Ik las dat de hele "wijk" met postcode 2151 ook een prijs ontvangt. Nu is het zo dat ons hele dorp (bijna 19.000 inwoners) dezelfde nummers als postcode heeft. Mijn vraag: Krijgt dan het hele dorp ook een prijs? Of is het echt de wijk in de buurt van de straat die in de prijzen is gevallen?
Louelle81 [verwijderd] Iedereen die een lot heeft met postcode 2151. De helft van 54 wordt verdeeld over de memsen met de hele postcode. En de andere helft over de wijk 2151.
[verwijderd] Louelle81 Ja precies, dat bedoelde ik ook. Maar dan zou in mijn dorp dus iedereen met een lot in de prijzen vallen?
[verwijderd] De hoofdprijs is wel goed terecht gekomen https://www.gelderlander.nl/enschede/jong-gezin-uit-enschede-wint-15-miljoen-in-staatsloterij-hebben-30-uur-niet-geslapena82ca293/
Tantetil Nieuwe ronde nieuwe kansen! Wie doet er weer mee? En wat zou je met het geld willen doen? Ik heb een half lot gekregen dus wordt spannend... Ik heb nog geen idee wat ik met mijn prijs ga doen.