aardbeitjes Wie herkent dit? De 4e heb ik voor het eerst een Mirena laten zetten (ken alleen de pil van voor mijn zwangerschappen). Het zetten deed pijn, ik heb behoorlijke kramp gehad daarna en bloed nu nog steeds... 🙄 Internetverhalen zijn niet opbeurend. Ik weet dat de spiraal de 1e 3 maanden moet settelen enzo. Maar die ellenlange bloedingen waarover ik lees zijn hopelijk uitzonderingen?? Hoe ging dit bij jullie
iMoeder aardbeitjes Ik had geen bloeden na het zetten en in het begin ging het goed. Ik werd er op den duur wel steeds meer ongesteld mee. Twee weken ongesteld, dan tien dagen niet en dan weer twee weken etc. Heb hem toen laten verwijderen. Maar op zich zegt dat niet veel hoor. Mijn lichaam reageert op alle hormonen nogal bijzonder.
Toch6 Niet wat je wil horen. Ik was na een jaar blij dat die er uit ging. Meer wel dan niet bloeden, buikpijn, sagrijnig... Maar ik reageer ook slecht op de pil
Ysabella Hier nooit last van gehad zelfs niet na het zetten en geen 1 keer in 6 jaar ongesteld geworden. Maak je je zorgen? Bloed je veel?
aardbeitjes Ysabella nee geen zorgen, het bloeden vind ik alleen irritant. Al die tampons, dat vind ik niet prettig. Ik reageer ook sterk op hormonen dus ben bang dat ik dit nog even moet uitzitten 😶
SYRV Hier juist heel tevreden. Het laten zetten is vervelend en daarna idd wat bloedverlies. Maar ik ben inmiddels al bijna 4 jaar niet meer ongesteld geweest, echt heerlijk!
Toch6 Ik vond het zetten en verwijderen juist niet vervelend als in heel pijnlijk. Vooral ongemakkelijk om met de benen wijd te moeten