2littlemonkeys Dit jaar hebben we zwart/wit/donkerblauw, geen slingers en zoveel mogelijk plastic vanwege kitten Bobby. als piek hebben we 2 hele grote bloemen, maar die staan niet op de foto zie ik....
Eenkadootje [verwijderd] De vraag is natuurlijk, waarom zijn de gordijnen zo kort? ๐ te heet gewassen? teveel ingekort? verkeerd gemeten en besteld de kat hing er telkens is en je man dacht: ik knip er een stuk af?
Luuz Ysabella ze wilden dat mutsje als piek, maar is inderdaad te zwaar. Daar moet ik nog wat op verzinnen ๐
Eenkadootje [verwijderd] En dit jaar staan er nieuwe gordijnen op je wenslijstje voor Kerst? Durf het bijna niet te vragen, maar hangen er ook nog peertjes i.p.v. lampen?
[verwijderd] Ben je ondertussen al een stukje verder in je zoektocht naar aanvullende kerstboomversiering?
[verwijderd] @Eenkadootje we hebben vorige maand al nieuwe besteld. Zal blij zijn als ze er zijn. Ik denk dat we trouwens nog ergens een peertje hebben ๐ค @[verwijderd] Haha ja ik ben een volhoudertje ๐คฃ Ik heb vandaag nog witte en donker blauwe versiering gekocht! Maar wat kunnen kunstof ballen toch lelijk zijn ๐
Eenkadootje [verwijderd] Lelijke spullen koop je enkel als kado voor iemand die je niet mag. ๐ Nu bedenk ik gelijk.. oh nee mijn ex schoonouders mochten dan mij ook niet.. of zouden ze geen smaak hebben gehad? twijfel, twijfel.
Lovely83 Ik ben dit jaar voor ouderwetst rood en goud gegaan met daarbij wat foute gekleurde ballen gekozen door de kinderen. Ze hebben trouwens bij de kwantum 10 ballen voor 2 euro. Plastic en meerdere kleuren.
Schuurpapier Angel1980 Hahaha nee!! Dit is hem dit jaar, heb deze foto vanmorgen af weten te troggelen:
Angel1980 Ik zou rustige naturel tinten gebruiken gezien de kleur van je muren en gordijn. Geen slingers en voldoende lichtjes.
Blue Schuurpapier hahaha heeft ze gewoon de hele doos met kerstspullen omgekieperd boven op de boom??