Ik ga morgen mijn brief en cv opsturen. ππ€ππͺ
Er staat nu weer een vacature online. Alleen die is 40 minuten enkele reis. Tel daarbij op dat ik zeker ook elke week een dik uur enkele reis naar de opleiding moet reizen. Dan is me dat toch teveel.
Ik heb sowieso bedacht dat ik niet kost wat kost die KOPopleiding wil gaan doen. Een baan met daarbij de opleiding voor 4 dagen maximaal is wel max. Want er komt ook nog zeker een dag studie/schoolwerk bij. Als het niet meer is. Dus die openstaande vacature is ideaal. Die is24 uur. En dan nog 1 dag school erbij of misschien zit die wel in die 24 uur. Als dit doorgaat dan kan die KOPopleiding aankomende schooljaar wel.
Maar als ik een combinatie moet doen van mijn huidige baan met nog een dag school en een dag stage dan heb ik al 5 dagen vol. En dan nog schoolwerk. Dat wordt me toch te gortig. Dan maar geen tweedegraads bevoegdheid. En wachten op een kans waar ik word aangenomen als docent en dan een intern traject volgen van 1,5 jaar en dan heb ik een pdg (pedagogisch getuigschrift speciaal voor mbo).