Hallo meiden,
Daar ben ik weer. De afgelopen tijd flink bezig geweest met oriënteren. Wil nog steeds een opleiding doen, maar welke richting twijfel ik weer eens. Ben enorm wispelturig.
Ik kijk elke dag naar vacatures. Maar stuit toch wel tegen een paar dingen. Zoals dat enorme gat op miin cv😫😫😫. Ik heb het gevoel dat ik daardoor benadeeld word.
Ik heb een HBO Communicatie diploma maar weinig ervaring in die richting. Überhaupt weinig ervaring in de richting waarin zou willen werken, administratie of hulpverlening. Ik vind het hierdoor dus rete lastig om op dit soort vacatures te solliciteren.
Dus gat op CV en geen werkervaring in de richting waarin zou willen. Maar wel een HBO diploma en oa leidinggevende ervaring. Zit dus wel op dat niveau.
Ik heb het gevoel dat ik weer onderaan moet beginnen😔. Terwijl ik zoveel kan. Daarbij heb ik geen flauw idee hoe ik mij zou moeten profileren op LinkedIn bijvoorbeeld of in motivatiebrieven.
Nou is het zo dat ik een baan aangeboden heb gekregen als freelancer, voor de functie backoffice medewerker bij een mantelzorg organisatie voor 16 uur, wat ik vanuit huis ga doen. Uurloon is laag, maar zie het als opstapje weer richting de arbeidsmarkt. En doe ik administratie in een hulpverlenende ( startende) organisatie. Ik ga dit sowieso doen en ondertussen verder kijken naar scholing en meer uren, waarschijnlijk als freelancer.
Ok lang verhaal. Maar ik zoek eigenlijk gewoon hulp wat betreft hoe ik mezelf het beste kan profileren, hoe ik een werkgever kan overtuigen etc.
En misschien kan iemand die werkt naast z'n wia mij helpen met wat vragen wat betreft inkomen?
Thnx voor lezen dames!