Nou ik heb het dus niet gedaan. Ik heb de manager gesproken bij wie ik in het team zou komen, maar ze willen die functie heel anders vorm gaan geven dus niet alleen senior van het handhavingsteam (dat is een klein team met 7 mensen) maar meer een allround senior voor het gehele team (rond de 25 mensen). Ik zou dan ook mensen moeten begeleiden die andere werksoorten doen. Dus meer mensen begeleiden, niet alleen handhaving, veel vaker naar den haag want ik zal dan ook mee moeten naar al die hoorzittingen...ze vertelde het en mijn enthousiasme zakte helemaal in. Komt er eigenlijk op neer dat je als nieuwe senior veel meer moet doen dan de oude. Dat is al bijzonder want de oude deed echt heel veel. Ik heb er nog even goed over nagedacht en dat is niet wat ik wil. Dus ik blijf dit nog doen. Ik wil nu wel of een cursus gaan doen of wat andere werkzaamheden erbij, want het heeft mij wel gemotiveerd om iets te gaan doen.
Ps Hooyo-shimbir ik kom binnenkort wel voor een zitting naar den haag, zodra ik een datum heb laat ik het weten. Misschien kunnen er dan ook meer mensen aansluiten zoals @June of @Manque als ze toevallig in den haag zijn. Gezellig