[verwijderd]
Het is specifiek deze functie die mij aanspreekt omdat het de senior is van het handhavingsteam. Ik zit hier al jaren in, omdat de handhavingskant mij erg interesseert. Dus bij een ander bedrijf zou ik het niet zo snel doen.
Nu doe ik eigenlijk al veel van die werkzaamheden. Ik begeleid iemand, veel collega's komen naar mij met vragen. Ook bemoei ik me graag, dus ik kom zelf al met ideeën en help tijdelijk bij een gezamenlijk project met een ander team. Daardoor heb ik ook meer mensen van andere afdelingen leren kennen. Dus ik heb meer connecties en weet wel hoe de lijnen lopen, ik zou zo de taken kunnen overnemen zonder ingewerkt te hoeven worden. Wat ik hoop te bereiken is eigenlijk dus dat al het werk dat ik nu al doe, erkend wordt. Ik heb trouwens dit jaar wel de bijzondere beloning gekregen die de manager 1 keer in jaar mag geven een medewerker. Nu ik het zo bedenk en opschrijf, moet ik er gewoon maar voor gaan!
Edit: waarom ik voel dat ik meer verantwoordelijkheden krijg, is omdat ik nu geen eind beslissingen hoef te nemen en geen knopen hoef door te hakken. Als ik iets niet zeker weet, kan ik altijd zeggen Ja dat moet de senior beslissen hoor.