Vulpen Sweetl Die 100 euro extra zouden we dan direct apart zetten om een buffer op te bouwen mocht hij ziek worden bvb. Zodat we zelf kunnen aanvullen. Verder gaat hij er op vooruit, alsnog meer loon als nu, groeimogelijkheden, leukere werkzaamheden,meer vakantiedagen.. Dit klinkt als een goed plan. En het klinkt ook alsof jullie erop vooruit zullen gaan. Maar ik snap héél goed dat het megaspannend is omdat je nooit de garantie hebt dat het inderdaad gaat bevallen en wat als dit en wat als dat...
Bloem Sweetl Jullie zitten dus zeer dicht bij elkaar. Dit is nog steeds een onderhandeling hè. Dus je kunt weer een tegenbod doen. Bijv 1 wachtdag en €150 erbij. Het klinkt wel echt als een enorme vooruitgang verder. En voor hoe lang geldt dan bovenstaande (2 wachtdagen en 70%)? Tijdens zijn tijdelijke contract? Zijn daar ook afspraken over gemaakt trouwens, als het goed bevalt dan een vast contract?
Sweetl Bloem nee dit is het maximale, meer zit er niet in. Wachtdagen ed valt niets aan te veranderen. Wat bedoel je met voor hoelang? Als je ziek word heb je per direct 2 wachtdagen en zolang ziek zijn duurt krijg je slechts 70% van je salaris. Tijdelijk contract 6mnd. Daarna direct vast contract
Bloem Sweetl Ik bedoel of dat met die wachtdagen en70% enkel voor het tijdelijke contract is. Of dat het bij het vaste contract ook zo is. @June had het daar eerder ook over.
Bloem Sweetl Ah zo. Jammer hoor. Ik snap best dat je daar dan over twijfelt. Maar alle andere dingen klinken zo goed dat die er wel mooi tegenover staan. Succes met afwegen. Ik ben benieuwd wat jullie uiteindelijk kiezen.
Sweetl Hij is net thuis. We gaan voorstellen dat hij het wel wil doen, maar ivm omstandigheden met zijn eigen baas pas augustus beginnen ofzo.. als ze hem echt zo graag willen, zal dat het probleem niet zijn denk ik.
Bloem Sweetl Klinkt goed. Bij veel banen heb je een uitwerkperiode van 2 maanden en dan moet je ook voor de eerste van de maand opzeggen bijvoorbeeld. Dus dan zit je al op 1 augustus. Het siert je man dat hij het goed wil achterlaten bij zijn huidige baas.
Sweetl Bloem we moeten even nakijken hoe dat nu zit. Volgens mij 1 maand opzegtermijn. Maar we willen nu sowieso even een aantal weken wachten voor we het gaat vertellen
Marshmallow Ik heb vrijdag een mail gestuurd om op te geven voor een informatiebijeenkomst over een nieuwe functie. Lijkt mij een toffe functie. Ik heb er geen reactie op ontvangen, dus nu weet ik niet of het wel goed is gegaan. Zal ik er nog een mail achteraan sturen? Of nog één dag afwachten.
Honkeytonk Marshmallow ik zou wachten. Vrijdag waren erg veel mensen vrij vanwege lang Hemelvaart weekend. (En daarvoor meivakantie). Ik zou pas vanaf gisteren rekenen. Dus zeker nog een dag wachten. En dan ook niet mailen maar bellen.
Marshmallow Er is geen telefoonnummer beschikbaar helaas, alleen maar een mailadres 😉 Anders had ik allang gebeld, maar dan wacht ik gewoon nog een dag! Thnx 🙂
Marshmallow Zo net in record tijd een brief geschreven, weer een moetje vanuit het traject. Wel opzich een leuke functie hoor, maar ja ik wil echt nog steeds liever bij mijn huidige werkgever blijven.
Marshmallow Marshmallow hoefde ik alleen maar mijn cv op te sturen en geen brief 😐 Nou ja op basis van mijn cv word ik denk niet uitgenodigd 😉
Sweetl Vulpen hij moet nog tekenen en hij moet t nog vertellen, maar zoals het er uit ziet gaat hij 23aug beginnen