Bloem het ging super! We waren van beide kanten volgens mij enthousiast. Het is allemaal nog niet concreet, maar we hebben nu gebrainstormd over dat ik onderdeel zou kunnen uitmaken van de scholing aan nieuwe medewerkers en meedenken /klankbord tav inhoudelijk beleid. Wat meer specifiek met name het beleid als het gaat om het geven van behandeling aan cliënten met nah. Dit stond nog in de kinderschoenen (het klonk behoorlijk amateuristisch eigenlijk). Ik had een paar concrete voorbeelden gegeven van hoe ik zelf ervaren had tijdens mijn revalidatie dat de ‘standaardprotocollen’ niet altijd goed aansluiten en hoe je dit zou kunnen aanpassen op basis van het cognitieve profiel van de cliënt met NAH. Daar reageerden ze heel enthousiast op.
Ik vond ook dat ik het zelf goed gedaan had. Weinig gestruikeld over woorden, vakkundig om woorden heen gekletst, waar ik niet kon opkomen en af en toe was het niet te volgen voor mij, maar dat had niemand door. Mijn jobcoach was er ook bij en dat was wel heel fijn. Ze gaf later terug dat ik echt bizar goed kon camoufleren en compenseren, maar dat dit ook een valkuil kan zijn. Dit is feedback waar ik iets mee kan en wat ik zo gemist heb in mijn eerdere re-integratiepoging. Hier gaan we ook mee aan de slag, zodat straks voor iedereen duidelijk is wat ik nodig heb en ik echt een eerlijke kans krijg, waarbij ik niet over mijn eigen grenzen ga. Dit was namelijk wel heel vermoeiend, maar ik heb daardoor nu wel een goede eerste indruk achtergelaten hoop ik. En dat is ook zeker wat waard.
De behandelmanager gaat met een aantal mensen bellen over hoe we dit verder kunnen gaan oppakken. Hij belt mij volgende week hierover terug.