Ondanks dat het uwv nog geen werkplan heeft opgesteld, wilde de jobcoach wel alvast een nieuwe afspraak maken voor volgende week.
Vanmiddag een korte presentatie gegeven op de terugkomdag voor neurorevalidanten van een verpleeghuis in de regio. Was weer een fijne booster voor mijn zelfvertrouwen. Even daarvoor voelde ik mij nog oliedom, omdat ik iets heel eenvoudigs niet kon oplossen. Was er nogal van slag, dus had dit ook nodig. Sowieso merk ik dat werken (al is het nu nog vrijwilligerswerk) heel veel doet om weer het vertrouwen in mijn eigen kunnen te krijgen. Plus het geeft onwijs veel voldoening.
Maar goed daar was ook iemand aanwezig van hersenz (behandelprogramma voor mensen in de chronische fase van nah). Ik kende haar nog van een oude werkplek heel lang geleden. Ze gaf mij haar visitekaartje met de vraag of ik wilde nadenken om bij hersenz iets te kunnen betekenen als ervaringsdeskundige. Ik heb aangegeven dat ik daar zeker wel interesse voor heb, maar dat ik dit enkel betaald wil doen. Ik weet zeker dat ik iets kan toevoegen en ik vind dat daar ook iets tegenover mag staan. Onlangs ook al ergens een zaadje gepland en dit is zaadje nummer twee 🤞🏻. Sowieso ben ik al een paar maanden flink aan het netwerken. Uiteindelijk moet dit wel wat gaan opleveren.