Bloem Dit is voor bijna niemand weggelegd. Als je al kunt kiezen uit een aantal leuke banen waar je je goed in voelt dan is dat echt al heel wat. ๐
Maar dat is wel een slechte reden om het niet te doen als je de kans wel hebt..
@Hooyo-shimbir heel lastig. Ik zou je immunologie ook niet zomaar kunnen loslaten. Ik ben blijkbaar een van de weinige mensen die wel exact doe wat ik het leukste vond in mn studie en die 10% scheelt toch veel vind ik. Ik zou eens met je professor gaan praten, zeker als er over 1,5 jaar een research plek komt, wat en hoe moet je daar voor doen om dat te krijgen, misschien is je ervaring planten wel heel bruikbaar. (geen idee he.). En wat zijn de opties voor die 20km? Thuiswerken? Of gedeeltelijk thuis werken? Of uurtje in de trein werken ed? Of is het star en moet je er 40u per week zijn?
Ik zou nu nog niet kiezen, eerst sowieso je gesprek afwachten. Wie weet is het veel leuker, of veel stommer dan je nu denkt.
Daarnaast zijn de tekorten super groot in de immunologie , dus denk dat toch veel labs blij zijn met mensen, ook al heb je 1,5 een net ander spoor gedaan. Weet niet hoe dat in de research zit, maar wellicht maakt die 1,5/2 jaar wat minder uit?