Hooyo-shimbir Eigenlijk is de stress breder. Ik weet gewoon niet of ik de juiste keuze gemaakt heb. En de enige manier om daarachter te komen, is daar te beginnen. Want anders kan ik het niet weten. En m'n huidige werk lijkt ineens zo leuk nu, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik nu meer focus op de leuke aspecten en veel reacties krijg van: 'awww het was zo leuk samenwerken met jou'. En ik heb het nu voortdurend heel rustig op m'n werk, veel flexibiliteit, is het niet heel erg dom om iets anders te gaan doen... Maar ja, van al die verveling werd ik juist ook ongelukkig dus je kan net zo goed zeggen dat het slim is om iets anders te gaan doen. De timing alleen nu zo verrot. Ik schreef die sollicitatiebrief in september, maar als ik eenmaal ga beginnen, is dat precies als jongste gaat wennen op de basisschool. En als ze straks jarig is geweest, moet ik m'n werkrooster omgooien en 5 dagen gaan werken (waarvan 2 ochtenden) omdat we voor haar geen bso hebben door personeelstekort. Dus nu is het ineens een en al verandering en nieuwigheid, daar krijg ik sowieso stress van. En deze gedachtes denk ik dan de hele dag door, ik word er zo moe van 😬
Echt @Tantetil , diep respect dat jij zelfs bij een andere organisatie aan de slag gaat hoor, ik word nu al ziek van de stress.