Manque Ik zeg rechtsonder. Maar wat je ook kiest, het is allemaal goed, want allevier de foto's zijn heel representatief π en het staat je allemaal goed.
Tantetil Ah!!! Thanks πππ. Er is alleen storing met de trein...dus eerst maar hopen dat ik ΓΌberhaupt op tijd kom.
Tantetil Shit mensen ik was zo ik gedachte dat ik een interview aan telegraaf heb gegeven!! Ik weet niet of dat mag...Wat dom
Rietjesbeker Tantetil oeps ... over gevoelige informatie of viel dat mee? In het laatste geval kan ik me voorstellen dat het niet direct vreselijk is ...
Hopsatee Tantetil ligt eraan wat je gezegd hebt toch? Je mag vast aangeven dat je onderweg bent naar een sollicitatiegesprek voor de functie van ... bij ... Dat is immers openbare informatie (neem ik aan als de vacature openstaat)
Vulpen Tantetil Ik zou ze mailen/bellen om je toestemming terug te trekken, gewoon voor je eigen gemoedsrust. Hoop dat de trein nog meewerkte!
Tantetil Vulpen het staat er inmiddels op en ik zeg alleen ja is heel druk. Net een shot dat ik zo met mn hoofd raar trek.