Tantetil [verwijderd] en Trees Ik heb het gesprek maandag pas, maar was gister al mijn outfit bij elkaar aan het zoeken. Vulpen jup π
Tantetil Bloem nou het gesprek ging op zich heel goed. De manager ken ik van heel wat jaar geleden. Toen was zij vestigingsmanager waar ik werkte. Ik had ook meteen een leuke klik met haar dus al lopend naar de kamer waren we al aan het kletsen. De zenuwen waren daardoor al minder. Ik heb wel duidelijk kunnen maken dat ik goed met stress kan omgaan, omdat het bij ons altijd druk is en ik een cursus daarvoor heb gehad. En ook dat ik wetgeving wel snel kan leren. Ze vonden het alleen wel een nadeel dat ik geen recente ervaring heb met beroepszaken. Dus ik weet niet of ik door ben naar de volgende ronde. Dat hoor ik pas eind van de week...zo lang nog! En dan dus een 2e gesprek....jeminee he.
Bloem Tantetil Spannend! Klinkt wel goed. Zal ook erg van de andere kandidaten afhangen denk ik zo. En wat is jouw eigen indruk van de baan en de collegaβs? Zou jij er willen werken en de baan willen hebben? In elk geval, ik duim! ππ€π