Trees [verwijderd] het is nu ook komkommertijd qua nieuwe vacatures. Ik hoop dat na de zomer er weer leuke vacatures voor je zijn π
[verwijderd] Bloem Ja precies, ik wist ook dat ze volgens de vacature 5 jaar ervaring zochten en ik werk pas net 6 maanden in deze rol.
Bloem [verwijderd] Ja ervaring zoeken ze altijd. Dat staat in elke vacature zo ongeveer. Toch goed dat je gewoon schrijft. Ze moeten ook maar net iemand vinden die precies aan alle eisen voldoet en ook nog eens qua persoon binnen het bedrijf past.
[verwijderd] Zojuist een super tweede gesprek gehad bij een organisatie met een maatschappelijk doel. Ze waren ook erg blij met de uitwerking van de casussen. Ben 1 van 3, dus redelijke kans op een nieuwe baan .
[verwijderd] Ik krijg morgen of maandag al terugkoppeling, zodat ik evt voor einde van deze maand nog op kan zeggen, mocht ik aangenomen worden.
[verwijderd] Nescio Dankjulliewel! Ivm herkenning ga ik niet teveel op de organisatie in, maar het is werk als HR Adviseur bij een nonprofit organisatie.