Geweldig!!
Sollicitatie topic
Yes! Uitgenodigd voor oriënterend gesprek. Maandag om 9 uur al.
Ieehhhh nu wordt het echt spannend.
Louelle81
Thanx. Het is ook echt rete spannend vind ik. Het gesprek is met 4 mensen . Waarvan ik er 1 al ken die heeft kort bij dezelfde organisatie gewerkt. Aardige meid.
Ik ga me heel goed voorbereiden. Eigenlijk heb ik me dat al gedurende de afgelopen weken steeds een beetje gedaan. Maar nu het echt wordt is het toch wel een ding zeg.
Vooral omdat het me echt een toffe baan lijkt en de organisatie ook fijn is.
- Bijgewerkt
En dan nu… de grote vraag… wat doen we aan? Kleurrijk? Net spijkerjasje? Veilig blauw met witte stipjes? Rood jurkje? Sjaal met leuke print op het veilig blauw jurkje met langer colbertje? Pffff… ik ga dit weekend een passessie doen heb ik me bedacht.
- Bijgewerkt
Tantetil ik plaats nooit foto’s. Zou ook niet weten hoe dat moet
Nescio
Wat mij triggert is dat er staat dat ze iemand met lef zoeken. En ik heb dat wel en ben ook wel van kleur in mijn kleding. Maar ja… om dat nu meteen op te zoeken…. Beetje een dilemma… luxeprobleem hoor, ik weet het.
Ze zeggen altijd dat blauw vertrouwen en betrouwbaarheid uitstraalt. Vandaar dat ik daar weer aan dacht.
Edit: lang leve social media. Ik heb de 4! gespreksdeelnemers opgezocht en zij hebben allemaal wel wat met kleur en printjes en zo aan. Het kan niet zo snel mis als ik kijk naar mijn stijl en die van hen.
Bloem fijn, dat komt zeker goed!
Maar ik herken je dilemma, ik ben ook niet goed met dresscodes. Volgende week moet ik naar Parijs en dan hebben we een diner met alle andere managers van de andere landen. Dresscode: smart casual. Als ik daarop google, krijg ik 1001 verschillende outfits te zien dus ik denk dat ik gewoon ga voor mijn nette zwarte jurkje van COS met daarop een blazer en laarzen/hakken (afhankelijk van het weer). Beter iets overdressed dan underdressed.
Ik ben er uit
Donkerblauwe jurk tot op de knie. Met daarop een colbert/vest ook tot net op de knie van iets donkerderblauw met kleine stipjes.
Donkerblauwe laarzen tot over de kuit.
En een sjawl met slangenprint in dezelfde kleuren en met iets lichter blauw. Net gekocht
Wat zoiets je toch kan bezig houden hè.