Tantetil Ik vind het echt superleuk dat je het gaat doen! Met als enige nadeel dat ik straks misschien dat klere end naar Den Haag moet rijden en dat jij er dan niet bent om mee te kletsen âšī¸
Mijn verhaal: Ik werk nu drie jaar in dezelfde functie voor het ministerie van Justitie en Veiligheid, maar ik vind er echt helemaal niks meer aan. De werkdruk is heel laag, ik vraag al een jaar om meer werk maar dat krijg ik steeds niet. En nu ga ik dat dan eindelijk krijgen, maar het hoeft van mij eigenlijk niet meer. Vandaag had ik opnieuw een gesprek met een loopbaanadviseur, had ik voor de zomer ook. Ik kwam erachter dat waarden die ik heb en die ik belangrijk vind in mijn werk totaal niet aansluiten op de functie die ik doe. Dus daar ga ik wat aan veranderen! Door een beetje te netwerken en mijn interesse in duurzaamheid uit te spreken kwam ik in contact met een projectleider duurzaamheid bij de IND (ja die waar @Tantetil werkt đ) en na twee gesprekken met haar kwam er een functie vrij als projectsecretaris bij dat project. Ook zoeken ze een nieuwe projectleider, maar daar moet je een masteropleiding voor gedaan hebben en die heb ik niet (ook te weinig ervaring op gebieden die ze verder vroegen). Maargoed, ik werd 2 weken geleden gebeld en uitgenodigd om te solliciteren, een week voordat de vacature online stond đ En nu ben ik dus aan het prutsen met mijn brief.