Trees ik snap heel goed dat je dat niet durft te testen! En ik snap ook dat het allemaal interessant is voor hem endat hij iets wil vastleggen/onderzoeken. En dat is natuurlijk helemaal prima mits(!) het een vraag is waarop je ook nee mag zeggen. Je hebt al genoeg aan je hoofd. Ik snap gewoon niet dat jij zelf een vragenlijst in elkaar mag gaan flansen. Ik vind dat zelf onprofessioneel overkomen. 🫣 (ik doe wat voor jou dus jij voor mij) Hij wilt toch iets onderzoeken? Dan heeft hij toch bepaalde vraagstukken waar hij graag antwoord op zou willen hebben?
Dit is trouwens helemaal niet gericht op jouw. 😊
LilyMilie ik kreeg na de mri en de EEG ritalin voorgeschreven. Ik heb een maand lang niet kunnen functioneren doordat ik ontiegelijk veel bijwerkingen had. (Ik was net 11 jaar) De neuroloog wilde er niks van weten en mijn moeder had gewoon niet de bijsluiter moeten lezen en niet door moeten vragen en bellen.🙄Uiteindelijk kreeg ik Tegretol.
Ik weet de precieze details niet want ik was pas 11, maar ik heb epilepsie door NAH en de epilepsie uitte zich pas zichtbaar toen ik 11 was. De plaats van het lidteken was ook interessant plus de manier van mijn functioneren. Ik heb destijds ook mee gedaan met wetenschappelijke onderzoeken en nieuwe medicatie. (Die gelukkig placebo waren.🫣)