Serieus schiet mij maar lek! Net de assistente van de huisarts gebeld, maar de huisarts wil het niet voorschrijven. Ze willen dat de psychiater dit doet. Terwijl de psychiater aangeeft dat hij het niet wil doen, maar dat de huisarts het moet doen. Het is gewoon het herstarten van mijn oude recept 😡.
Zegt ze ook nog doodleuk dat het een ander recept is. Ik had aangegeven 7,5-7,5-5mg, maar in het systeem staat 3x2,5 - 3x2,5 - 2x2,5mg. Wat een rekenwonder. Ik heb haar proberen uit te leggen dat het vroeger tabletten van 2,5 zijn maar dat deze niet meer gemaakt mogen worden. Dat de dosering echter nog steeds hetzelfde is. 3x2,5 is echt 7,5 hoor! Muts!
Ik ben heel chagrijnig geworden en aangegeven dat ik er echt klaar mee ben. Dat de huisarts het niet wilde opstarten voordat de psychiater uit het revalidatiecentrum had meegekeken. Nu heeft deze meegekeken en is het weer niet goed. Nu moet deze het weer voorschrijven, maar deze vindt het geen revalidatie vraag en vindt dat het thuishoort bij de huisarts. Stik er ook allemaal in 🤬