Soturi als je denkt dat je met 10mg goed in de richting zit dan zou ik dit een weekje (of 10 dagen of zo) slikken. Dan maak je verschillende situaties mee en kan je zien hoe je je voelt. Na die periode kan je 20mg proberen. Kijken wat dat doet. Gaat dat goed dan kun je na die periode 30mg proberen, enz.
Kom je er na een tijdje achter dat 10 te weinig is maar 20 teveel. Dan kan je 15 proberen.
Ik heb ook een beetje uitgeprobeerd met de inname. Verschillende tijden geprobeerd. Wat jij hebt, dat je denkt dat je jezelf voor de gek houdt, had ik ook. Na een week of wat gaat dat voorbij want je merkt dat je je constant goed voelt. Dus het werkt dan 🙂
Ik heb een dagboek bijgehouden en de eerste 2 of 3 weken heb ik na elke inname bijgehouden wanneer het werkte, hoe ik mij voelde en wanneer het uit begon te werken, en de rebound. Toen ben ik een beetje gaan schuiven, de dag starten met 20, daarna 10. Enz.
Ook mijn cyclus ernaast gehouden.
Na 3 weken of zo gaf ik enkel de dag nog maar een cijfer en noteerde ik alleen de opmerkelijke dingen. Ik merkte na 2 weken of zo dat ik me niet top voelde. Toen 5mg geprobeerd en sinds doen (dag of 10 nu?) elke dag een 10! Dus ik zit goed 🙂 . Ik twijfel wel eens, moet ik niet meer? Gisteren 10mg geprobeerd sochtends. Ja nee, dat is echt teveel voor mij. (Lang verhaal, sorry 😅 )
Mbt je werk: Ik zou morgen even aankijken. Als je je morgen goed voelt met 10mg elke zoveel uur dan zou ik de bruiloft ook met medicatie doen. Perfecte oefening! Maar ben je onzeker over hoe je je voelt; veel last van bijwerkingen bijvoorbeeld, dan zou ik die dag overslaan. Dat kan echt geen kwaad.