[verwijderd]
Bizar he, maar hij heeft meerdere winkels. Dus hij neemt meer af. De groothandel is dan bang, dat hij dan niet meer bij hen inkoopt.
Het rare is alleen, de vorige keer was het allemaal geen probleem, geen restrictie qua prijzen en winkelgebied.
Hij denkt dat ik de oorzaak ben, van zijn slechte omzet. Ik heb daar vroeger gewerkt. Draaide 2x zoveel als voorgaande jaren. Winkel zag er altijd goed uit, leidde nw personeel op, maakte de roosters, zeurde flink om de juiste kleding.
Hij denkt dat zijn klanten nu allemaal bij mij komt shoppen (ik zit een straat verder) en dat hij daarom de helft minder omzet draait.
Maar de winkel ziet er niet uit, rekken zijn heel rommelig, ramen worden zelden gezeemd. 80% vd kleding is onverkoopbaar, nw personeel hangt alleen maar. De sfeer is eruit. Maar dat is niet mijn fout.
In mijn winkel heb ik 80% aan andere merken en 20% zijn basisstukken, wat iedereen verkoopt.
Maar omdat ik anders inkoop, ben ik soms een stuk goedkoper dan de rest. En dan verpest ik de markt volgens hem. Maar ik hou me netjes aan de verkoopprijs regel.